Dag 2 in Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu Dag 2 in Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Nashville

Door: Jelle en Jorrit

Blijf op de hoogte en volg Jelle en Jorrit

23 April 2017 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag de eerste echte dag in Nashville. We starten de dag met een ontbijt in het motel. In tegenstelling tot de meeste andere motels, is het ontbijt in ons motel alleszins acceptabel. Dat is mooi, dan kunnen we iedere dag in het motel ontbijten.

Na het ontbijt is het voor Jorrit tijd om een stukje te gaan rennen. Het weer valt helaas tegen: regen en kou. Niet wat ze hadden voorspeld, maar goed genoeg om te rennen.

Daarna gaan we onderweg naar de eerste cd winkel: McKay's second hand book store. Een fantastisch assortiment voor geweldige prijzen. We hebben dan ook een flink aantal CD's ingeslagen. De nieuwe aangeschafte CD's vormen een mooie brug naar de ervaringen met de gehuurde auto. In de basis is de auto fantastisch: lekker groot, lomp, een V6 met 300 pk, wifi aan boord, enzovoorts. Er ontbreekt echter 1 ding: de CD speler. Erg jammer, want het is altijd leuk om de nieuwe aanwinsten direct te kunnen beluisteren. Gelukkig zijn we in Nashville en is er dus een goede oplossing: Country Radio.

Na McKay's zijn we naar de Walmart gegaan en hebben we in een boekhandel een kop koffie gedronken. Daarna zijn we naar The Bluebird Café gereden om te kijken hoe druk het daar was, uiteraard in de hoop een concert mee te kunnen pakken. Het was echter druk. Heel erg druk. De behoefte om te wachten in de regen was beperkt, dus we zij doorgereden naar Downtown Nashville. Daar hebben we wat gegeten, uiteraard met live muziek. De avond hebben we afgesloten in een kroeg met live muziek.