Aangekomen in Austin - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu Aangekomen in Austin - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Austin

Door: jelleenjorrit

Blijf op de hoogte en volg Jelle en Jorrit

19 April 2012 | Verenigde Staten, Austin

Het is alweer twee jaar geleden dat wij voor onze eerste 'muziekreis' naar de VS gingen. Tijd voor een tweede trip. Deze keer gaat de reis naar Austin, Houston en New Orleans.

Bij het schrijven van dit stukje hebben we er inmiddels ongeveer 24 reisuren opzitten. Vanochtend vroeg in de auto naar Schiphol, om 10.10 vliegen naar Houston en daarna zijn we doorgereden naar Austin.

De reis verliep zeer voorspoedig, op 1 serieuze zaak na. De huurauto die we vooraf gereserveerd hadden bleek te klein (slechts ruimte voor 2 volwassenen, 2 kinderen en 2 koffers). Dat zo'n kleine auto voor ons klaar stond is niet gek, gezien het feit af we deze zelf gereserveerd hadden. Om in een veel te kleine auto de reis voort te zetten is natuurlijk geen optie. Een upgrade (niet al te duur) bood uitkomst. Als gevolg hiervan beschikken we nu over een Dodge Charger! We hebben de auto inmiddels de nodige Miles getest en hij bevalt prima.

Verder hebben we vandaag eigenlijk niets gedaan. Alleen een stukje gereden, verkeerd gereden en een beetje gegeten.

Een ding willen we jullie niet onthouden. Het is hier op dit moment schandalig lekker weer. Wij wilden dit toch nog even extra benadrukken, gezien het feit dat er moren 40% kans op regen is, zodat het weer niet opnieuw ter sprake zal komen.

Het is inmiddels tijd om te slapen. Welterusten

• 20 April 2012 - 06:45

Herman:

Even de belangrijke vraag: de V6 of de HEMI? ;-) veel plezier!

• 20 April 2012 - 07:29

Rixt Zuidema:

Kan er ook een foto van de auto geplaatst worden? Hebben jullie de eerste hamburger al op?

Veel plezier! xx

• 20 April 2012 - 12:50

Wiepke:

Was de auto weer niet groot genoeg? Er komt hopelijk wel een foto.

• 21 April 2012 - 17:34

Foekje:

Patsers! Geniet van het weer.