Rustige dag in Austin en reis naar Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu Rustige dag in Austin en reis naar Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu

Rustige dag in Austin en reis naar Houston

Door: jelleenjorrit

Blijf op de hoogte en volg Jelle en Jorrit

23 April 2012 | Verenigde Staten, Houston

Beste lezers,

Gisteren hebben we een rustig dagje gehad. We zijn naar een outlet geweest in San Marco's en we hebben een aantal cd winkels bezocht. Verder hebben we veel koffie gedronken bij de Starbucks en gegeten bij Subway. Om de rustdag ook daadwerkelijk een rustdag te laten zijn, zijn we niet meer naarmate oldtimer museum in San Marcos geweest.

Vandaag zijn we naar een shopping mall geweest in Austin, waar Jorrit wat kleding heeft gekocht en waar we een bakje koffie bij de Starbucks hebben gedronken. Daarna zijn we naar Houston gereden. De zou volgens de TomTom ongeveer vier uur duren, maar omdat we een stukje zijn omgereden en nog iets hebben gegeten, zijn we iets langer onderweg geweest. Verder hadden we ook nog enige vertraging in Houston, een heel drukke stad.

Inmiddels zijn we aangekomen in Houston. We hebben nu mooi even de tijd om uit te zoeken wat we hier allemaal willen bekijken. In ieder geval zal het aantal cd winkels een stuk minder zijn.

Groet vanuit het zonnige Houston,
Jelle en Jorrit