Dag 8 Nashville - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu Dag 8 Nashville - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu

Dag 8 Nashville

Door: jelleenjorrit

Blijf op de hoogte en volg Jelle en Jorrit

22 April 2010 | Verenigde Staten, Memphis

Gisteren toch nog bij concert van Bon Jovi geweest. We hebben buiten het stadion voor gereduceerde prijs kaarten kunnen kopen van iemand, die 2 kaarten over had. Helaas was het geluid erg beroerd. .

Vanochtend ontbijt gehad bij een norse Italiaan .Daarna naar een grote platen en cd zaak
Nog niets gekocht, wel een grote collectie
De platenzaak ligt aan Broadway, de muziekstraat van Nashville.
Vanmiddag een bezoek gebracht aan een auto museum. Jorrit constateerde, dat er weinig Benzen waren, een minpuntje voor dit anderse leuke museum.

We gaan zo weer de stad in voor de ijshockey-game van de Nashville Predators, waarvoor wij al kaartjes hebben. De wedstrijd vindt plaats in het zelfde stadion als het concert van gisteren.
De afloop horen jullie morgen

Groet Jorrit en Jelle

• 23 April 2010 - 04:33

Wiepke:

Mooi dat het gelukt is, naar Bon Jovi, jammer van het geluid.
    Ik ben erg benieuwd naar foto's.

• 23 April 2010 - 06:35

Rixt:

Hihi, dit heeft heit geschreven, of niet ;). Leuk!
    Echt super dat jullie naar een ijshockey-game gaan! Mooie afwisseling met al die muziek.
    Liefs, Rixt