Dag 10, Nashville McDonough - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu Dag 10, Nashville McDonough - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu

Dag 10, Nashville McDonough

Door: jelleenjorrit

Blijf op de hoogte en volg Jelle en Jorrit

25 April 2010 | Verenigde Staten, Memphis

Dag,

Gisteravond zijn we naar de Grand Ole Opry geweest; waar een radioshow werd opgenomen met een aantal voor Amerikanen bekende Country sterren, met op het einde de Charly Daniels Band. Geweldig om mee te maken.
We zijn al weer bijna bij het einde van onze trip. We zijn aangekomen in McDonough, vlak onder Atlanta (half uurtje). We hebben vandaag zo’n 4,5 uur gereden en helaas niet zo veel van de omgeving kunnen zien door hevig noodweer.

Het was in eerste instantie de bedoeling nog enkele cd’s op te halen op de hoofdstraat in Nashville. Hoewel dit een fantastisch plan lijkt, bleek gisterenavond al dat het lastig uitvoerbaar is: de meeste straten in de buurt van de hoofdstraat waren afgesloten in verband met een marathon. Zowel Jelle als Jorrit kunnen hiervoor, als collega hardlopers, begrip opbrengen.

Maar wat nu. We hadden een lange trip voor de boeg, en het weer was matig. Hoe moesten we ons vermaken onderweg? We besloten om een paar cd’s aan te schaffen in een plaatselijke tweedehands winkel. Bij het afrekenen bleken er nog twee andere filialen te zijn, waarvan 1 op onze route lag. Daar zijn we dan ook maar even langs gegaan.

Rond een uur of 7 (we hadden ook nog last van het tijdsverschil) zijn we aangekomen in het motel. We hebben snel iets gegeten bij een restaurant in de buurt en zijn nu aan relaxen.

Morgen zetten we verder koers naar Orlando.

Groet,
Jelle en Jorrit

• 25 April 2010 - 08:04

Rixt:

Lekker dat jullie een avondje relaxen.
    Hopelijk is het weer vandaag weer goed.
    Wat hebben jullie allemaal nog in de planning staan, of nog helemaal niks?

Geniet van de laatste dagen en tot dinsdag.

• 25 April 2010 - 10:13

Petra:

Hallo Jelle en Jorrit,

Fijn dat jullie je nog steeds zo amuseren! Jammer van het mindere weer. Hier is het zomers!
    Krijgen jullie geen problemen bij de douane met al die cd's in jullie koffers?
    Een veilige terugvlucht gewenst!

groeten van Petra