Dag 4 Valdosta - Mempis - Reisverslag uit Valdosta, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu Dag 4 Valdosta - Mempis - Reisverslag uit Valdosta, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu

Dag 4 Valdosta - Mempis

Door: jelleenjorrit

Blijf op de hoogte en volg Jelle en Jorrit

19 April 2010 | Verenigde Staten, Valdosta

Hallo,

We zijn gisteren een mooi stuk opgeschoten. We zijn zelfs al aangekomen in Memphis TN! Dat houdt in dat we vandaag dus geen lange stukken meer hoeven te rijden, maar direct kunnen beginnen met het verkennen van Memphis.

We hebben zo’n 575 miles gereden. We waren in eerste instantie niet van plan helemaal door te rijden naar Memphis, maar omdat we al een mooi stuk onderweg waren vonden we het zonde om ergens anders te blijven slapen.

De natuur in Georgia was heel mooi. Hiervan volgen geen foto’s i.v.m. een trage internet connectie de komende drie dagen. De natuur in Alabama was iets minder. Van Missisipi hebben we wat minder gezien. We zijn ook nog even door Arkansas gereden, maar dat was alleen een klein stukje snelweg.

Onderweg zijn we een paar keer gestopt voor eten, drinken en belangrijker: cd’s. Hoewel de USA een (streng) gelovig land is, lijkt het geloof in consumptie het sterkst: de Walmart is hier altijd open en voorziet ons dus ook op zondag van cd’s! Hulde!

Zo, we gaan ons opmaken voor het verkennen van Memphis TN!

Groet,
Jelle en Jorrit

• 19 April 2010 - 14:39

Rixt:

Hallooo,

Nou, daar kunnen ze in NL een voorbeeld aan nemen (winkels open op alle zondagen).

Nog (enge) dieren gezien?

Hoe bevalt het eten jullie?? Schrijven jullie daar volgende keer even wat over?

De luchthavens in Europa worden langzaam weer heropend, al doet Schiphol dat nog niet. Gelukkig zitten jullie daar nog een week.

Groeten Rixt

• 19 April 2010 - 15:01

Wiepke:

Is de auto nog steeds wit?