Dag 3 Valdosta - Reisverslag uit Valdosta, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu Dag 3 Valdosta - Reisverslag uit Valdosta, Verenigde Staten van Jelle en Jorrit - WaarBenJij.nu

Dag 3 Valdosta

Door: jelleenjorrit

Blijf op de hoogte en volg Jelle en Jorrit

18 April 2010 | Verenigde Staten, Valdosta

Dag,

Vandaag een relax-dag. We zijn in Valdosta gebleven om in afwachting van het concert van Styx en REO Speedwagon de omgeving te verkennen.

Na ontbeten te hebben bij Denny's (alweer roerei!) zijn we een stukje gaan rijden om wat van de omgeving in Georgia te zien. Onderweg hebben we kunnen genieten van de flora en fauna die deze staat ons te bieden heeft. We hebben onder andere een beer gezien (type: wasbeer).

Na de omgeving bekeken te hebben zijn we naar het centrum van Valdosta geweest. Hoewel hier volgens de borden die er hingen veel te beleven moest zijn, viel dit flink tegen. We hebben er zo'n 15 minuten rond gelopen en hebben toen de auto gepakt op weg naar de plaatselijk Wal-mart.

Daar aangekomen hebben we ons direct op de cd's gestort, wat resulteerde in een flinke stapel die genoeg moet zijn om ons morgen gedurende de trip richting Memphis van muziek te voorzien.

We gaan dus morgen richting Memphis. Dit is te ver om in één dag te rijden. We hebben nog geen planning, dus we zien wel hoe ver we komen. We houden jullie morgen weer op de hoogte.

Groet,
Jelle en Jorrit

De foto's zijn te vinden op:

UPDATE:Door het late tijdstip ontbrak gisteren de scherpte en ook een waardeoordeel over het concert van Styx en REO Speedwagon. Het waren hele leuke concerten in een aparte setting: het plaatselijke pretpark. We zaten dicht bij het podium, zodat we prima zich hadden.Het geluid en de keuze van de nummers waren ook naar wens.

• 18 April 2010 - 07:45

Mem En Rixt:

Hallo!

Wij zien de schrijfstijl van Jorrit hier terug. Heit, kom op! Jij kunt het ook!

Nog vingerhoeden gescoord?
    En All stars maat 5?

Klopt het dat het vandaag wat regenachtig bij jullie wordt? Op deze site staat dat het maar 11 graden wordt.

Jullie zijn inmiddels al naar REO Speedwagon geweest. Wij zijn benieuwd hoe dit was!

Slaap nog maar even lekker ;)

Liefs,
    Mem en Rixt

• 19 April 2010 - 06:49

Alle En Rixt:

Wat vreemd dat het concert werd gehouden in een pretpark! Konden jullie het in eerste instantie wel vinden dan?
    Zoiets verwacht je niet. Kon je wel mooi in het reuzenrad het concert van alle hoogten bekijken ;):P

• 19 April 2010 - 07:31

Foekje:

Ha die mannen!

Wat een fantastische trip maken jullie daar; een geweldig avontuur met mooi weer en mooie concerten. Geniet ervan!!

hartelijke groeten van Jan & Foekje